دنیای گمشده من

شرح حال، نقدها و روزنوشت ها، دل گویه ها و واگویه ها

دنیای گمشده من

شرح حال، نقدها و روزنوشت ها، دل گویه ها و واگویه ها

پیوندها

برادر ثروتمند خواهر ثروتمند

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۰ ق.ظ

سلام

ساعت هفت صبحه و من یک دقیقه هم نخوابیدم. اول به این دلیل که خوشحالم تونستم یخ روابطم رو با یک دوست بسیار عزیز و گرانقدر بشکنم.

دوم این که کتاب برادر ثروتمند خواهر ثروتمند رو طبق برنامه ام تموم کردم.

رابرت کیوساکی به زیبایی تاکید میکنه که خیر و نعمت و ثروت برای همه هست اگر دست از آزمندی و طمع بکشیم. حالا چطوری؟ با بخشندگی. تفاوت آدم های ثروتمند و فقیر در این هست که افراد فقیر امید دارند و افراد ثروتمند ایمان.بنا بر این ترس و واهمه در حین کار و نحوه رو به رو شدن شما با آن نشان میدهد که شما چگونه انسانی هستید.پس بیاید ایمان داشته باشیم به قدرت لایزال الهی و شکست رو صرفا یک تجربه برای رشد در نطر بگیریم نه بیشتر.


سومین مورد هم این که احتمالا تا پنج ساعت دیگه توافق هسته ای بین ایران و پنج به علاوه یک صورت بگیرد و از رنجی دوازده ساله خلاص بشیم.


برای همه ی دوستان عزیزم از صمیم قلب آرزوی بهترین ها رو دارم.زندگیتون سرشار از لحظه های مثبت و قشنگ.

امید


نظرات  (۲)

شادترین مردم لزومأ بهترین چیزها را ندارند بلکه از هر چه سر راهشان قرار مىگیرد بهترین استفاده را مىکنند
با افتخار دعوتی جانم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی