دنیای گمشده من

شرح حال، نقدها و روزنوشت ها، دل گویه ها و واگویه ها

دنیای گمشده من

شرح حال، نقدها و روزنوشت ها، دل گویه ها و واگویه ها

پیوندها

و قرارداد

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۹ ق.ظ

شنبه قرارداد رو با وکیل چک میکنم و چنان چه تایید بشه رسما کار رو شروع میکنم!

رسما  میشم بازاریاب !


دوس دارم چند درصد قرارداد رو پیشاپیش بگیرم.


البته پورسانتم هفتاد درصده فروشه که فکر کنم یه چیز خوبی باشه!


اگه این دوستان اداری بازی درنیارن و وقتمون رو تلف نکنن خیلی سریع تر میشه کارها رو پیش برد!

و من الله توفیق

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۹

نظرات  (۱)

۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ماسال نیوز
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی