دنیای گمشده من

شرح حال، نقدها و روزنوشت ها، دل گویه ها و واگویه ها

دنیای گمشده من

شرح حال، نقدها و روزنوشت ها، دل گویه ها و واگویه ها

پیوندها

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

توطیه برای برکنار دکتر اصغری از ریاست دانشگاه مازندران

با سلام

بنا بر این که عده ای از اخلاق هیچ بویی نبرده اند و با کثیف ترین شیوه های ممکن اقدام به لجن مال کردن  رای دانشجویان و انتقام گیری از آن ها بابت رای به دکتر روحانی در سال 1392 کرده اند ناچار به بیان مطالبی شدم.

 

یکی از نمایندگان مجلس "م.ن" نماینده مجلس هستند که از چهره های وابسته به جناح اصولگرا و متضاد با دولت می باشند . به دلیل این که دولت در دست اصلاح طلبان می باشد و دکتر اصغری هم چهره ای اصلاح طلب هستند آقایان مسئولین شهری و استانی از هیچ تلاشی برای برکناری ایشان خودداری نمی کنند.

در این رابطه "جشن خوابگاه ها"  و "جشن فارغ التحصیلی" دانشجویان دانشگاه مازندران را دستاویز قرار داده به بدترین شکل ممکن اقدام به انتقام گیری نموده اند و به دانشجویان انگ "رقاصه" بودن زده اند.

در این راستا گروه های فشار معلوم الحال وسایر دلواپسین و تیم مدیریتی سابق دانشگاه با رایزنی های گسترده در سطح کشور فشار بی سابقه ای را به رییس دانشگاه آورده اند تا برکنار شود یا استعفا کنند.

در این راستا اقدام به پخش پیامک بین دانشجویان و کارمندان و اساتید نموده اند و بی شرمی را به این جا ختم نکرده بلکه از طریق "رسانه های زنجیری وابسته" وابسته   به دروغ پراکنی خود ادامه داده کار را به " تریبون نماز جمعه" کشاندند.

 

 

لازم به ذکر است که این افراد تا بدان حد پیش رفتنه اند که ریاست بعدی دانشگاه را نیز تعیین کرده اند و بر سر "معاونت ها" در حال چانه زنی میباشند.

 

پس از اتفاقات رخ داده که روز شنبه توسط عده ای همین اهالی "فشار" اقدام به پخش شیرینی برکنار دکتر اصغری شد شورای صنفی رفاهی دانشجویان دانشگاه مازندران به عنوان مدعی العموم به این قضیه ورود کرد و بیانیه ای در محکومیت اهالی "فشار" صادر کرد که واقعا مطالعه آن خالی از لطف نیست.

به قدری متن بیانیه خوب نوشته شده که نیاز نمی بینم توضیح اضافی بدهم.

بیانیه شورای صنفی دانشگاه مازندران

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۲
امید پویان