دنیای گمشده من

شرح حال، نقدها و روزنوشت ها، دل گویه ها و واگویه ها

دنیای گمشده من

شرح حال، نقدها و روزنوشت ها، دل گویه ها و واگویه ها

پیوندها

ماورای افکار

جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۳۴ ق.ظ

فکر می کنم کاملا رو دور شانس هستم!

تقریبا به هر چیزی که دست بزنم یا طلا میشه یا نقره!


تعجب میکنم چقدر در گذشته خودم رو بیهوده رنج دادم و الکی رنج بردم! واقعا چرا باید این قدر زندگی رو سخت می گرفتم؟

اگر یک رسالت در این زندگی داشته باشم همان خوب زندگی کردن و شاد بودن است ولاغیر

خوشحالم اگر فرصت کافی داشته باشم که بتوانم هر چه که می گویم عملی کنم و در حد حرف باقیشون نزارم.


روزهای بسیار بزرگی در راهند و چه بسا تازه این فقط اول کار باشد!!!!!!

خدایا سپاسگزارم بابت این همه خوش شانسی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۶
امید پویان

روزهای خوب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی