دنیای گمشده من

شرح حال، نقدها و روزنوشت ها، دل گویه ها و واگویه ها

دنیای گمشده من

شرح حال، نقدها و روزنوشت ها، دل گویه ها و واگویه ها

پیوندها

طلوع من طلوع من!

سه شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۰۰ ب.ظ

سلامی عالی به دوستانی متعالی!

الان که در حال نگارش این پست هستم بسیار خوشحالم چون تعطیلات نوروزو و خیلی از دوستان و اقوام رو دیدم که باعث تجدید دیدار شده و روحیه ام رو خیلی بهتر کرده. از طرفی هم چون محسن پسرعموم داره ازدواج میکنه خیلی جنبه فان بیشتری یپدا کرده این دیدار ها چون بعضی آشنایان فکر می کنند من این شکر رو خوردم و دارم زن میگیرم.


خلاصش از مطلب دور نشیم! لطفا این آهنگ زیبا از سیاوش قمیشی رو از دست ندید!

آهنگ طلوع من طلوع من!


سیاوش قمیشی





نظرات  (۱)

۲۸ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۴۵ اَسی بولیده
سلام
بی اجازتون این آهنگ و از وب شما لینک کردم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی