دنیای گمشده من

شرح حال، نقدها و روزنوشت ها، دل گویه ها و واگویه ها

دنیای گمشده من

شرح حال، نقدها و روزنوشت ها، دل گویه ها و واگویه ها

پیوندها

پیش از شروع

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۶ ب.ظ

به زودی کار اجرایی کردن ایده ام رو با موسسه چاپ شروع میکنیم.

احتمالا یکی از بهترین و چالش انگیزترین کارهایم رو شروع کردم. 

به زودی قرارداد رو امضا میکنیم و شروع میکنیم به بازاریابی.


امروز پسرعموهای گرامی تشریف می آورند بیت پدری و قدری موجبات فراح روح می شوند.

فرش شستن من نبودم :دی

و من الله توفیق


پ ن : شرایط وام ها رو کسی ازش خبر نداره؟!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی