دنیای گمشده من

شرح حال، نقدها و روزنوشت ها، دل گویه ها و واگویه ها

دنیای گمشده من

شرح حال، نقدها و روزنوشت ها، دل گویه ها و واگویه ها

پیوندها

جمعه ی آخر بابلسر

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۴ ق.ظ

امروز آخرین روز جمعه ام در دوره کارشناسی در شهر بابلسر بود.

همیشه از جمعه ها بدم میومد. 

چه زمانی که تو خوابگاه بودم چه بعدها که خونه گرفتم.

زمانی که خوابگاه بودم جمعه ها دانشگاه غذا نمیداد و ما هم که آشپزی بلد نبودیم تقریبا به حال مرگ میفتادیم! 

ته تهش هم یه غذای سوخته و بی مزه نصیبمون میشد.

از این ها گذشته! 

جمعه ها کلا روزای دپرسی بود! 

یاد همه اموات و درگذشتگان میفتادم!


امروز هم با تعدادی از یاران موافق و عباس آقا خداحافظی کردم. 

حداقل حداقل بعد چهار سال واقعا سخته!

خوشحالم که خداحافظی کردنی ناراحت بودن. یعنی آزار و اذیتی بهشون نکرده بودم که ازم دل چرکین باشن.


واقعا مگه زندگی چقدره بخواهیم اونم با ناراحت کردن دیگران بگذرونیم؟ 

این مطلب رو فعلا به چشم یه مطلب موقت ببینین تا بعدا مفصل و مصور بگم چه ها که نگذشت!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶
امید پویان

غم جمعه ها

نظرات  (۴)

۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۲:۵۵ سمیرا فرج خواه
سلام
کلا دل کندن سخته حتی وقتی جایی باشی که بهت خوش نمیگذشته
یه روزی دلت برای اون سختی ها و بد گذشتن ها هم تنگ میشه..
ــــــ
پس منتظر مفصلش هستیم :دی 
پاسخ:
باشد که رستگار شوی :دی
۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۳:۴۸ سمیرا فرج خواه
ما شمارو من شما رو لینک نمودندیم :)) 
پاسخ:
همانا لینک شدید! 
ومن الله توفیق!
۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۳:۵۸ سمیرا فرج خواه
ممنونم :)
ای بابا مردم وبلاگاشون هک میشه چ باکلاس :)) 
نه من دوس ندارم کتاب الکترونیکی بخونم :| :دی
دلم میخواد بابتش درختا قط بشن :)) 
پاسخ:
حداقل چهار تا درخت بکار اون دنیا سر پل صراط با اردنگی نسل آینده راهی اون ور پل نشی :|

۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۵ سمیرا فرج خواه
اونایی که هی زرت و زرت ازدواج میکنن
و نسل اینده رو بدنیا میارن باید به این فکر کنن
نه من که یالقوز افتادم یه گوشه :))))))))
من از همه چی استفاده میکنم تا چششون دراد :دی 
پاسخ:
حساس نشو! حساس نشو خخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی