دنیای گمشده من

شرح حال، نقدها و روزنوشت ها، دل گویه ها و واگویه ها

دنیای گمشده من

شرح حال، نقدها و روزنوشت ها، دل گویه ها و واگویه ها

پیوندها

آخرین امتحان دوره کارشناسی

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۶ ب.ظ

دیروز آخرین امتحان تخصصی دوره کارشناسیم رو دادم.

فکر میکردم خیلی باید حس خاصی داشته باشه ولی حقا و حیقیفتا نداشت.

نداشت از این جهت که فقط با سرعت برق خاطرات چهار سال رو مرور کردم.

یادش به خیر چقدر قهر و آشتی و خنده و مسخره بازی که نداشتیم.

یه سری از دوستان رو احتمالا دیگه نخواهم دید.

احتمالا یعنی حداقل طی پنج سال آینده نخواهم دید.

یه سری دیگه هم که باز دم دستن و میبینیم.


خوب یا بد هر جوری که بود گذشت. 

تا 11 تیر باید همه پروژه ها رو تحویل بدم و راحت با کارشناسی وداع کنم.


پ ن : فکر خرید یک موتور سیکلت 125 سی سی عجیب داره با روح و روانم بازی میکنه!


و من الله توفیق

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۴
امید پویان

آخرین امتحان

نظرات  (۲)

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببر که بهتر بشه
تبادل بنر و لینک هم میتونی انجام بدی
http://www.24ip.ir/?refer=sasan54
حتما امتحانش کن بازدهی خوبی داره واست
۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۵ رضا خسروی
خسته نباشی! ماکه یه عمره تو دانشگاهیم هنوز مدرک نگرفتیم! البته پیرو سخن پیامبر که میفرمان ز گهواره تا گور دانش بجو، منم هی لفت میدم که تا عمر دارم دانشجو بمونم!!!
پاسخ:
:دی
کار شما درسته!
شک نکن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی